Polityka prywatności strony internetowej megamed-24.pl


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony internetowej megamed-24.pl jest Wojciech Howis wykonujący/a działalność gospodarczą pod firmą Megamed Wojciech Howis, adres siedziby: 65-160 Zielona Góra, ul. Bananowa 3d/6, adres do doręczeń: , NIP: 929-106-58-35, REGON: , wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, adres poczty elektronicznej: wojciech.howis@gmail.com, dalej „Administrator”, będący/a jednoczeście Usługodawcą. , miejsce wykonywania działalności: 65-160 Zielona Góra, ul. Bananowa 3d/6, adres do doręczeń: 65-160 Zielona Góra, ul. Bananowa 3d/6, NIP: 929-106-58-35, REGON: , adres poczty elektronicznej (e-mail): wojciech.howis@gmail.com, zwany/a dalej "Administratorem".
2. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
II.RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
1. CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA. Administrator przetwarza dane osobowe za pośrednictwem strony megamed-24.pl w przypadku:
skorzystania przez użytkownika z formularza kontaktowego. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jako prawnie usprawiedliwiony interes Administratora.
zapisania się przez użytkownika do Newslettera w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną. Dane osobowe są przetwarzane po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
2. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych użytkownika:
1. Imię i nazwisko,
2. Adres (zamieszkania),
3. Adres e-mail,
4. Numer telefonu,
3. OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. Dane osobowe użytkowników przechowywane są przez Administratora:
1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
4. Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
5. Od użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych na stronie internetowej. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
6. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne.
7. Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji, zachowań i postaw.
8. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
1. przetwarzane zgodnie z prawem,
2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
III. UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe użytkowników przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu strony internetowej. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
Dane osobowe użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
IV. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
2.Podstawy prawne żądania użytkownika:
a) Dostęp do danych – art. 15 RODO
b) Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
c) Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
d) Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
e) Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
f) Sprzeciw – art. 21 RODO
g) Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
3.W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: wojciech.howis@gmail.com.
4.W sytuacji wystąpienia przez użytkownika z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak - z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując użytkownika uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania - o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
5.W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
V. PLIKI "COOKIES"
1. Strona Administratora używa plików „cookies”.
2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług na stronie internetowej. W plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, a także dają one także możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
3. W ramach strony stosowane są rodzaje plików "cookies": sesyjne
„Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania (opuszczenia strony).
4.Administrator wykorzystuje własne pliki cookies w celu lepszego poznania sposobu interakcji użytkownika w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej przez użytkownika, typie strony, z jakiej użytkownik został przekierowany oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty użytkownika na stronie internetowej. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.
5. Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
2. Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

English Version
Service Privacy Policy megamed-24.pl


1. General Information.

1. The Operator of the Service megamed-24.pl is Wojciech Howis ,65-160 Zielona Góra,Poland, ul. Bananowa 3d/6 ,
2. The Service gathers information about users and their behaviour in the following ways:
a. Through information entered in forms voluntarily.
b. Through cookie files saved in end-devices (so-called "cookies").
c. Through collecting web server logs by web the hosting provider – Home.pl , operating at the given address –home.pl

2. Information in forms.

1. The Website gathers information voluntarily provided by users.
2. The Website can also save information about connection settings (time, IP address)
3. The data in the forms is not shared with third parties unless agreed upon with the user.
4. The data provided in the form may be a set of potential customers, registered by the Website Operator in the register kept by the Inspector General for Personal Data Protection.
5. The data contained in the form is processed to meet the aim of a specific form, for example, to process a service request or contact sales clients.
6. The data provided in the form can be forwarded to subjects that implement certain technical services - this concerns the provision of information about the owner of a registered domain to subjects that are operators of Internet domains (primarily the Research and Academic Computer Network jbr - NASK), services that support payments or other subjects with which the Website Operator cooperates in this field.

3. Information about cookie files.

1. The Website uses cookies.
2. Cookie files (so-called "cookies") are computer data, mainly text files, that is stored in end-devices of the Website User and is intended for use with the pages of the Web Service. Typically, cookies contain the name of a website from which they come, their storage time on end-devices and a unique number.
3. The Website Operator places cookies in Website Users' end-devices and has direct access to them.
4. Cookies are used for the following purposes:
a. creating statistics that help to understand how Website Users use web pages, which may lead to improvement of the structure and its content;
b. maintaining Website Users' session (after logging in) due to which each user does not have to retype the name and password after browsing the pages;
c. determining user profile in order to display advertising materials that are matched to this profile, in particular Google Network.

5. The Website uses mainly two basic types of cookies: session cookies and persistent cookies. Session cookies are temporary files that are stored in the end-device of the User until logging-out, leaving the website or turning off the software (web browser). Persistent cookies are stored in the end-device of the User for a specified time that is determined in cookie parameters or until the User deletes them.
6. Software for browsing websites (a browser) usually allows storing cookies on users' end-devices by default. Website Users can change these settings. The web browser allows deleting cookies. It is also possible to block cookies automatically. Details of how to do so can be found in the help section or the browser documentation.
7. Restrictions on the use of cookies may influence some of the functions available on the Website pages.
8. Advertisers and partners cooperating with the Website Operator can also use cookies placed on Website Users’ end-devices.
9. We recommend that you read the privacy protection policies of these companies to be aware how cookie files are used in statistics: Google Analytics Privacy Policy
10. Ad networks may use cookies, especially Google, to display ads that are matched to the specific use of the Website. They may keep the information about the user's navigation paths and time spent on a given page.
11. In terms of information on user preferences gathered by the Google ad network, each user can view and edit the information in the cookies with the use of the following tool: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Server logs.

1. Information about some user behaviour is subject to logging-in into the server layer. This data is used only to administer the Website and provide the most efficient use of hosting services.
2. Browsed resources are identified by URL addresses. Moreover, the following may also be saved:
a. request time,
b. reply sending time,
c. name of the client's station - the identification is carried out by the HTTP protocol,
d. information about errors that occurred during implementation of the HTTP transaction,
e. URL address of the previously visited page (referrer link) - if the Website was entered through a reference link,
f. information about the user's browser,
g. IP address.

3. The aforementioned data is not associated with individual persons viewing the pages.
4. The data is used only for server administration purposes.

5. Providing data.

1. The data can be made available to third parties only within legally allowed limits
2. The data that enables identifying a given user is made available only upon the user's consent.
3. The Operator may be required to provide the information gathered by the Website to authorised bodies based on legitimate demands arising from the demand.

6. Managing cookie files - how to give and withdraw consent in practice?

1. If the User does not wish to receive cookie files, he may change the browser settings. However, it is worth noting that disabling cookies that are necessary for the processes of authentication, security, maintenance, and user preferences can hinder, and in some cases, prevent the user from viewing web pages.
2. To manage the cookie settings, choose the web browser/system from the list below and follow the instructions:
a. Internet Explorer
b. Chrome
c. Safari
d. Firefox
e. Opera
f. Android
g. Safari (iOS)
h. Windows Phone
i. Blackberry